ojoj.

Hejsvejs!
Somnade visst igår och sen idag så har jag haft utvecklingssamtal sen var moster här och fika därav ingen uppdatering men nu så! Utvecklingsamtalet gick väl bra, matte är jag typ betygsvarnad i, sen så var våran ena klassföreståndare orolig och var tvugnen att fråga om jag äter som jag ska.

Såhär ligger det till om min vikt. Jag slutade äta pågrund av min pappa, var jätte orolig att jag skulle få anorexia för att jag rasade ner i vikt. På 2 dagar gick jag ner 2,5 kg. Jag mådde illa efter jag ätit, kändes som jag skulle spy och så vidare (men nej jag spydde aldrig.) Sen så började jag små äta och gick sakta uppåt i vikt igen och nu har jag gått upp allt igen, ska till skolsyster imorgon och väga mig. Så det är en av sakerna att jag inte har orkat med bloggen, sen är det en annan historia om pappa som jag inte tänker ta här. Men nu vet ni iaf.

Och nu ska jag inte tråka ut er om min vikt men känns ändå skönt att ha skrivit av sig lite, men nu ska jag sätta mig och läsa igenom bloggar, kolla på riverside och lyssna på musik! ♥

fick dehär solglasögonen av mamma idag, tack mammsi! ♥



Kommentarer
Postat av: linnea h

snyggiss =) <3

2009-10-15 @ 21:38:08
URL: http://linneahultman.webblogg.se/
Postat av: Anna

sötis :)

har oxå 2 st såna där solglasögon :) <3

2009-10-16 @ 21:27:27
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0