18:10 ännu inte nån uppdatering, men jag lovar jag lever faktiskt.

hej hopp alla sötnosar!
nu är jag hemma efter en lång och hemsk dag. Började med att jag inte skulle till skolan för mådde piss för en sak som hände, men klädde på mig på 10 minuter slängde på min lite mascara och sen hämta Filippa mig på moppen. Gick till skolsyster och prata med henne så det blev visst ett samtal hem. ajaj, ìnge vidare bra. Men så var jag ju i lindesberg också, magnetrönken. skit bra gick det faktiskt, förutom att jag SOMNADE när jag låg i den där saken... pinsamt eller nått! Fattar inte hur jag kunde menmen jag är ju Sanna trots allt så det kanske inte är så chokerande endå. hah. Nej nu ska jag slänga i mig lite mat sen ut och gå en sväng tror jag om jag orkar! / sanna

leggins och tjock svart tröja - H&M
linne - gina tricot


Kommentarer
Postat av: anna

får man fråga vad den hemska saken var och varför du behövde gå till skolsyster? :/

<3

2009-09-23 @ 22:45:41
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0