förlåt för så sen uppdatering!

men har ju varit i skolan sen när jag kom hem så var jag barnvakt direkt typ, tog med små syskonen på promenad så bilder blev de allt! de sprang runt precis överallt dessutom lyssnade de inte för fem öre, himla kul asså. men jag mutade de med glass så de följde snällt med hem.

när mamma kommit hem så skulle jag sätta mig vid datorn och blogga men blogg.se funkar knappt ? så tog typ 10 mintuer innan man kom in på sidan sen när man väl var inne så stängdes allt ner så drog ut med filippa pontus marcus och alexander. filippa skjutsade mig på cykeln sen säger

hon '' ska vi testa och göra in i buskarna ?''
jag '' ja okej, ta dom där buskarna '' 
*trampar och cyklar mot buskarna*
en halv minut senare ligger vi ner på marken och dö skrattar, cykeln hade studsat mot nått i busken så vi åkte bakåt och sen tippade vi. ont i röva + en gräsfläck på jeansjackan annars gick de väldigt bra.  men gud vad vi skratta. ( ja vi är inte helt normala och kommer aldrig bli heller ) men slänger in lite bilder nu från promenaden! hoppas ni haft en bra tisdagskväll allihopa. ♥








Kommentarer
Postat av: Marcus

HAHA klantar :)

2009-09-02 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0