Godnatt på er alla.

Nu äre så att jag verkligen älskar kelly clarkson och har gjort i 7 år ? Halva mitt liv med ungefär med andra ord. Hon är så sjukt bra. Älskar hennes texter, de har en stor betydelse. Kommer nog ett inlägg om henne imorgon och en del låtar kommer upp också. Nu ska jag iaf krypa ner framför tvn och kolla på 2 ½ men innan jag sover. Vi hörs imorgon. :) sovgott alla babes ♥

Jag hittar alltid meningar i låtar som får en stor betydelse för mig.
En av de meningarna som har en stor betydelse i denna låt är.
'I learned to play on the safe side So I don't get hurt. ' 

Kommentarer
Postat av: s teffy

kommer du ihåg att du skulle egentligen följt med mig på hennes konsert? :)

2009-10-01 @ 17:05:01
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0