du lever i skuggan av mig.

Förlåt för jag inte bloggade något mer igår men efter stallet med flickorna(har bilder jag slänger upp i ett annat inlägg sen!;) så åkte vi hem till mig och gjorde oss i ordning sen drog vi ner till affären och köpte grillsaker sen tillbaka hem och grillade och dansaloss som bara den. gud va länge sen jag skratta så mycket som jag gjorde igår!  Början och slutet igår var ju bäst, där i mitten vet jag inte vad som hände. Kaos iallafall,haha. ENGÅNGSGRILLAR ♥ HAHA. ujujuj.

Imorse gick jag upp halv 10 och började städa så nu är jag klar med de iallafall, bara pluggningen kvar då! L A T E R ♥

blev inte så mycket bilder igår men bjuder på några iallafall!
dansande brudar!


Killen med de gula byxorna - han e cool.

glada killar!

stor mupp!

ja precis!

spralice var tvungen att buga för drottningen pekka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0