solen har tagit hård på mina kinder idag.

Så nu ser jag ut som en påskkärring, illröda kinder verkligen. Men mig gör de inget så länge solen är framme! Skolan var väl helt okej idag, bara så jobbigt att alla lärare ställer sånt krav på mig hela tiden eftersom jag har igvarningar. Alla lärare vill att jag ska göra allt på en gång, hur tror dom att jag ska hinna med allt ? aja, fick beröm på matten och de är ett plus iallafall!

Nu ska jag sätta mig och räkna matte, packa kläder tills imorgon då jag sover hos Rebecka så imorgon blir de ingen uppdatering bara så ni vet. Och ingen dagens klädsel bilder idag heller för att vi hade idrott på morgonen så. Men men, Later my friends! ♥

(ps, förlåt alexander för utbrottet jag fick på dig idag. haft en halvdålig dag och de råkade gå ut över dig. sorry iallafall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0