dag 1 - om mig

tjugoförsta maj nittionhundranittiofyra, tretton minuter över ett på lördagen (tror jag) en varm sommar dag föddes lilla jag på karlskoga's BB. Jag bodde då med mina föräldrar i Grythyttan sen flyttade dom isär och så vidare. Gick även hos en sjukt underbar dagmamma vid namn "bibban" som jag fortfarande pratar med. Sen dök Erik upp i mammas och mitt liv, underbaraste och världens bästaste pappa i hela världen (jag ser han som min riktiga då han hela tiden funnits i mitt liv) och vi blev en liten familj som sedan flyttade upp till Hällefors och när jag var sex år och precis hade börjat på lekis så fick jag en lillasyster - Saga, sen fick jag en till - Tindra och till sist en lillebror - Theo.

En vecka innan jag skulle fylla elva så var jag och min biologiska pappa Kenneth med om en hemsk bilolycka i örebro, vi hade änglarna med oss i den händelsen. Några månader efter det så bröt han och jag kontakten i 5 år och det är något som har varit extremt jobbigt för mig. Vi fick lite kontakt i somras och började träffas igen men allt gick väl inte som det skulle så nu har vi kontakt till och från i stort sett.

Sen har jag mamma, hon är den bästa mamman man kan ha och även bästa vän. Vi har haft och har även en väldigt nära kontakt, pratar alltid om allt mellan himmel och jord tillochmed sånt man kanske inte ska prata om. hah. Båda har ett riktigt humör så vi har haft våra enorma gräl som lett till en del saker som att jag just nu bor hos en underbar fosterfamilj (bästavännen Sofia) i huset brevid mamma faktiskt. Nu är allt på topp mellan mig och mamma så länge vi inte bor tillsammans och vi har våra enormt roliga stunder tillsammans. Jag älskar henne helt enkelt!

Jag går just nu IV och har praktik hela dagarna men innan jag började där jag gick jag frisör på virginska skolan i någon måndad och till hösten vet jag inte vad jag ska gå, beslutsångest.

Jag är även en sån person som älskar att ha mina betydelse fullaste människor runt omkring mig, dygnet runt helst. Skrattanfall och glädjetårar är något som ofta kommer när dom finns runt mig och med min dåliga humor så lovar jag er att det blir mycket skratt. Jag har några som har hjälpt mig enormt mycket i mitt liv, såna som alltid har ställt upp och stöttat och aldrig svikit, dom älskar jag så mycket att ord inte kan beskriva.

Fota och skriva texter är något som jag gärna sysselsätter mig med om dagarna. Är även intresserad av smink, hår, mode och inredning. Piercingar och tatueringar är något som är grymt snyggt, själv har jag två i tungan, en i naveln och en i bröstvårtan (plus sex i öronen) och sedan har jag tre planerade tatueringar. Nog om mig nu!

förändring genom åren









idag



Kommentarer
Postat av: Sara

Fina du!

2011-01-03 @ 04:34:55
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0