stay free

håller tummarna för imorgon!

Och för övrigt, ja jag mår bra. Hur mår ni? jag saknar bloggandet så det bara sjunger om det.. Måste skaffa mig en dator.. Jag har fått praktik plats nu, på syster yster och jag stormtrivs verkligen redan. Sen i helgen var jag i örebro med mamma, jonas och tobias. Blev två (älskade) skor, en telefon (xperia x8, skicka erat nummer) två parfymer och lite små saker, tack mammmi!

Jag har även kommit på vad jag ska göra på min handled nu, grr! hooduu.

Sofia vill ha massage.. jag återkommer! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag ser på dig, tänker jag på hon vanessa/vannessa i Jonas LA på Disney Channel.

2010-12-06 @ 20:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0