bilder från året 09 - snacka om bildbomb.

♥j a n u a r i
- köpte min systemkamera (nikon D60) och denna bilden på katten var nog den första bilden jag tog.

- vi skaffade oss en kattunge vid namnet Tussa. (cheka sötnosen på min axel)

- jag skaffade löshår och tyckte att de var jätte fint när de bara hängde och delade sig och man såg att allt var helt fejk.


f e b r u a r i
- jag och filippa hade två crazy dagar då de tog fullt av bilder, ca 400.


- pontus (filippas kille) filippa och jag började umgås! ♥


m a r s
- fotade sötaste lillasyster Tindra.

- filippa och jag hade en tacoskväll.

- jag fotade en massa, bland annat denna bild.


a p r i l
(togs knappt några bilder, bara några med mobilen)
- vi (jag,rebecka & frida) byggde super fina stolar i skolan.

- Filippa och jag åkte massa rollerblades (?).


m a j
- hoppade på kryckor till och från.

- massa underbara natur bilder blev tagna.

- jag fyllde 15 och solen tittade fram ibland så då passade jag på att sola en massa.


j u n i
- skolavslutning

- en hel dag spenderades i bästaväns mormors sommarstuga.

- bild från sommarstugan


j u l i
- jag opererade foten och några timmar senare åkte jag och filippa till örebro och gick på bio!
- några underbara dagar spenderades i leksand med bästavän och hennes familj!

- jag hade en fotodag ute.


a u g u s t i
- viktoria kom hit och hälsade på! ♥

- jag piercade tungan. *stolt att jag vågade*

- en dag var jag och bästa vän ute i sången och pratade massa! ♥


s e p t e m b e r
- tog en riktigt lång promenad med kameran!

- klippte håret kort efter att jag försökte bli blondin...

- marken i filipstad blev de! jag och sofia på bilden.

o k t o b e r
- klippte lugg.

- hade underbara familjen kjellberg på besök när de var halloween. mia jag och simone på bilden.

- sofia, jag, filippa hade en underbar tjejkväll!


n o v e m b e r
- var med i en tävling med detta collage. vann inte ,men är nöjd med bilden. 

- beroende av klubbor.


d e c e m b e r
- julhandlade med filippa, testade ett par skor och massa skratt blev de!

- julaftonen var toppen även fast de hände saker. bästa på länge var det iallafall.
- fotade massa ljus!

- nyår var verkligen toppen! jag frida och rebecka! ♥



haha ja, väldigt blanade bilder och så. men jag hade tråkgit så kunde lika gärna slänga upp alla :) hoppas de duger ! / sanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaah, äckel bild sista! aaaaah :o

2010-01-05 @ 02:58:02
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: a n n a

händelserikt år :)

2010-01-06 @ 02:54:21
URL: http://anoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0