min måndag.

hejsvejs!
hur mår ni ? Jag mår skapligt idag iallafall, förutom mensvärken då .. Helgen blev planerad också, de gillas massor för mig! ♥  Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska laga mat för jag är super hungrig. Sen ska jag städa lite och bara chilla, fast egentligen behöver jag träna på prov.

Sen måste jag bara tala om att på onsdag klockan 7 till halv 9 (?) kommer jag att börja dansa igen. Fifan vad najs! nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik och läsa SOLO som kom idag, hörs senare! ♥ / sanna

tare lugnt grabben, jag har inget jobb men visst ge mig lite pengar du de vore inte fel ! :)


Kommentarer
Postat av: Frida Naess

Tack så jättemycket! :)

2010-01-18 @ 17:37:05
URL: http://naess.blogg.se/
Postat av: My

Dansen börjar inte den här veckan! :)

2010-01-18 @ 21:57:59
Postat av: Zandra Eriksson

Fick också mail från Jonas rörande min lön... (som jag inte visste jag hade!) =)

2010-01-20 @ 16:07:57
URL: http://minusfyrtiofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0