Igår så skulle vi slinga mitt hår för jag har ju haft bruna slingor i håret så dom skulle bort, sen skulle vi tabort utväxten och göra samma sak på Pekkas hår. Det blev totalt FAAILLL alltså. Skickade Frida och Oliver till affären efter ett par tårar och Pekka blev brunett och jag är i stortsett blond. Coolt.
Idag har jag spenderat dagen med Pekka, ätit glass, hälsat på folk, druckit dricka, doppat fötterna och händerna i sjön och nu tittar vi på farsan innan vi ska upp till hällefors igen, ikväll blire Frida och kanske träffa världensbästa.
& eftersom de ska vara fint väder imorgon ska jag ligga ut och steka sen på kvällen ska jag till babii så de blir ingen uppdatering bara så ni vet. PEACE FOLKET


söta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0