fredagen 23/7


Jag är totalt förälskad i min prins, finns inge bättre än han, finns inget vackrare - han är allt och lite till.


Jag har suttit på mammas jobb sen halv 12 idag, ätit frukost och hjälp till ytterst lite, duktigt. Allt för att slippa vara hemma själv för de är så sjukt tråkigt. Men nu ska jag iallafall ta tag i lite saker, duscha, städa, tvätta och fixa mig. Sen fortsätta med boken jag håller på med, de visste ni inte va? Okej de är ingen bok men tusen sidor av texter, en sån har jag redan, denna bok är samlad med minnen, bilder, små texter osv, men är långt ifrån klar.
& exakt om en månad börjar jag frisörlinjen på virginska skolan i örebro - så sjukt toppen bra! ♥

älska bilden


Kommentarer
Postat av: Emelie Saxin

du kommer gilla den linjen, sjukt kul! :)

2010-07-23 @ 15:10:11
URL: http://emeliesaxin.blogg.se/
Postat av: rebeccus

vem är din prins? :o :)

2010-07-23 @ 21:05:24
URL: http://www.reebeccaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0