lördag 31/7

Sista dagen juli, imorgon börjar augusti - alltså 23 dagar till skolgången börjar.

Skulle ju vara så duktig och gå upp kvart i 7 idag och sedan åka till örebro med bästa Pekka. Men hela natten har jag haft ont i hjärtat, riktigt ont alltså, haft svårt att få luft, mådde illa & stort tryck över bröstkorgen. Så jag sov inte många timmar inatt, var nära på att jag ringde en ambulans och sa att jag var nära på att dö så dom skulle få hämta mig. Kändes verkligen som allt skulle ta slut, har aldrig i hela mitt liv haft så ont. & allt beror nog på de som har hänt på sistone, tagit emot alldeles för mycket skitsaker, saker sen år tillbaka kommer ju alltid upp i mina drömmar så sätter mig upp flera gånger i natten och får torka tårar. Jag tror kroppen orkar ta emot till en viss gräns sen börjar den säga ifrån, tror min har tröttat på att ta emot saker nu faktiskt. Slut på det nu. förlåt pappa, men jag klarar det inte än.

Frukost och lite kläder väntar, kanske letar skjuts ner till mammas jobb eller så sticker jag iväg och hjälper Frida&Daniel och flytta, tar hand om sötaste Lilli. ♥

förlåt bästa du, vi sparar pengarna och röjer i Göteborg istället - då ska vi ha de bäst!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kramkram De tar den tid som behövs.

2010-08-01 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0