t o r s d a g

igår: Låg ute och solade tills Oliver skrev, så vi bestämde oss för att åka till storsand och bada, var där i typ 2 timmar, hem åt glass, prata och sen ut och busade. Han gjorde min dag rättare sagt, bättre killkompis får man leta efter! ♥

Idag: Vaknde runt 11, duscha och fixa sen träffa jag Veronica och vi prata i någon timme sen har jag klippt mig, storstädat rummet, dunkat musik och sjungit för hela grannskapet. Nu invätar jag morbror som jobbar, vi ska åka en sväng och Veronica ska nog med. + att ikväll kommer Frida hem - ÄLSKART. Så om du ser dehär Frida - DU OCH JAG SKA LEKA IMORGON SÅ SÄG INGENTING ANNAT PUSS. PEACE mina vänner


Kommentarer
Postat av: veronica!

ÄLSKAR DIG <333

2010-07-12 @ 14:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0