torsdag 22/7

Vaknade upp hos min prins imorse och sen kom Frida och hämta mig, åt frukost hos henne sen kom Malin och hämta oss och hela gänget (erik, Therese, Frida, jag, malin plus 4 ungar.) drog till lek och buslandet. Jag och Frida har kommit på att man är inte lika liten och smidig som man var förut. Fast om man leker James Bond och kastar sig, pressar sig och slår volter, kullebyttor och glider ochsåvidare så går det ju galant! Träningsvärken väntar vi på nu och alla fina blåmärken vi kommer att få.

Nu ska vi sjunga klart ( veli kom nyss upp och fråga om vi ville ha magtabletter för om vi hade ont i magen, han tycker inte vi sjunger fint tydligen....) sen hem till mig och duscha och fixa lite och göra något litet bus. Sen åker jag till prinsen min. ♥

texten cpar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0