det börjar nästan bli pinsamt.

Jo tro de eller ej, jag är sjuk. Mådde skit dåligt efter att flickorna åkte hem igår. Mådde super illa, huvudet dunkade, frös som bara den. Spydde och somnade sen med världens feber. Men nu är jag pigg som bara den och mår toppen. Hahah seriöst, man kan inte vara sjuk jämt. Pinsamt ju. Ingen skola idag och inte imorgon. Bra jag missar båda engelska lektionerna och simprovet imorgon! Fucking great.

Fyfan vad kul vi hade igår, hormonmänniskor vi är. Började med att de skrämde skiten ur mig, eller ja Pekka hoppade in i mitt rum och skrek och jag skrek ännu mer. Sen kommer Frida ihopvikt av skratt. SCHYSST! Sen satt vi i min säng och grät och skratta, skratta och grät osv. Sen hoppade vi i snön, de gick upp till låret. Ni är bäst flickor! ♥

Nu ska jag hämta nå att dricka sen lägga mig och kika på film. Kommer upp lite roliga citat från igår också. / sanna

old picture

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0