gutenmorgen!

Frukosten väntar men måste bara säga en sak. Inatt runt 3 hade jag väl sovit 2 timmar eller nö. Skapligt trött jag var när telefon ringde. Det visade inte vem som ringde, mobilen var lixom svart så de lös inte så jag låste upp knapplåset och stängde av den och starta de igen. Satte alarmet på 7 imorse och vänta på att de skulle sluta ringa. De var ju inte ens mobilen som hade ringt utan hemtelefon som låg brevid ? hahaha, skapligt död jag var. Och undra vem som ville nått inatt, haha.

Frukost, diska, dammsuga (titta mamma, jag gör de jag lovat!), fota, plugga. Är de någon annan som har en idé om vad jag ska göra så finns jag på tfn, lovar att inte stänga av den. Later .. ♥

milkoooo

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag lovar att det va jesper, hahahha dyngrak! :D han ringde mej & frida med :D <33333

2010-03-28 @ 14:26:09
URL: http://rebeckahautanen.blogg.se/
Postat av: alice

Hallå??! Jag ringde dig två ggr inatt, första gången svara du inte ens :o <3333333333

2010-03-28 @ 14:43:47
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0