hemma hela dagen, sweet!

Så sant, vaknade imorse och kunde inte röra mig, mådde så himlans illa. Jävla mensvärk, man borde inte få ha såhär ont. Skitvecka säger jag bara. Jag ska iallafall tillbringa min dag i sängen med datorn i knäet och lyssna på musik och kanske beställa en jacka. Så mycket mer lär väl inte hända i min lilla värld.

Och vad händer i helgen då? Jag ska nog iallafall leka med Frida, kanske åker vi in till filipstad. Sen kanske kika på film med sötnosen. De märks, på söndag fyller iallafall världens bästa mamma år. Skulle överraska henne med frukost på sängen tänkte jag o frida, men jag är så dum så jag sa de till henne ? smartass.se. :) / sanna


när man loggar in och ser att man fått en sån här kommentar, gissa om man blir glad!
du är så himla söt emilia! big ♥ (bilden tagen från hennes blogg, hoppas de inte gör nått)



Kommentarer
Postat av: Emilia

Men gumman då!! det är ju som jag säger, DU ÄR VACKER ! <3

2010-03-19 @ 08:46:24
URL: http://miilaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0