I hate this.

Sjukhuset igår igen, tro de eller ej! Hade så ont så jag låg och grät, kunde inte röra mig. Åkte in tog prover , fick smärtstillande sen skickade de hem mig .. Kom hem vid 3 inatt och sov några timmar sen åkte vi in igen för nya prover osv. Kom fram till att jag har sånna ågglossnings smärtor. Trevligt, eller inte. Har iallafall hämtat ut medicin som ska hjälpa.

Nu ska jag försöka ta mig upp till övervåningen och städa mitt rum. De behövs verkligen. Plugga skulle jag också behöva. Men huvudet pulserar så jag orkar inte idag .. Vill ha lov igen! / Sanna

hahhah, shit vad deprimerande inlägg!

Kommentarer
Postat av: Thirza

fy, sånt har jag också ibland, har aldrig åkt in t sjukhuset men det gör så sjukt ont! hoppas det blir bättre med medicinen!

2010-03-02 @ 18:31:46
Postat av: matildahillbom @

ajfaan :o kryaa hörru <3!

2010-03-03 @ 15:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0