mina öron blöder - på riktigt asså.

Imorse försov jag mig så trodde Sofia skulle åka till skolan utan mig haha och förlåt Frida för jag la på i örat på dig imorse :( ♥ Skolan har varit helt okej, super kul att träffa mina flickor igen! Även om de bara var typ 3 dagar sen jag såg dom sist. Sen har jag fått höra ett flertal gånger att jag är en skolkare och från lärare har jag hört att jag har för mycket frånvaro och borde vara med i skolan. VAFAN SKA JAG VARA DÄR OCH SMITTA NER ALLA NÄR JAG ÄR SJUK ELLER ?!  åååh irriterad.se ... Och alla ''dagens'' bilder imorse blev skit. Här bjuder jag på en flumbild iaf. Och jag har haft örhängen idag som jag inte haft på några månader, mina öron blöder faktiskt nu. Inte okej ..

Nu ska jag fortsätta plugga so, de är inte kul / S


Kommentarer
Postat av: Gabriella

RE; Kan svara på din fråga här! Ja det gör jag faktiskt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0