plugg, plugg, plugg och lite mer plugg.

Har pluggat i några timmar, de senaste timmarna såg jag inte bokstäverna och mitt huvuddunkar. Behöver verkligen de där glasögonen nu .. Kan ju nästan allt iaf. Sen har jag duschat, fixat naglarna och varit barnvakt. Sötaste lillebror somnade i mitt knä.

Nu ska jag krypa ner framför Grey's Anatomy, kärlek till det! + massa frukt, istället för allt godis jag äter. Jag börjar lära mig! Även om jag hoppade över promenaden idag, men jag behövde faktiskt plugga så. Aja, hörs imorgon runt 5,6 tiden =) Sweet dreams!

Hade tråkigt idag så lekte med kameran och detta blev resultatet.
Dessa byxor och denna spetsbody är nått bland de jag köpte i örebro som jag inte visat upp.
Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0