solen skiner, snön smälter och jag är på bra humör.

Så tummen upp för de!

Jag och Frida skulle gå upp halv 12 för att jag skulle hinna med bussen till hällefors (hon bor lite utanför) men vi vaknade runt 10 istället så de blev nudlar till frukost. Sen när jag klev av bussen här i hfs så gick jag bort till solstudion och solade ett tag. Grymt gött!

Just nu så är jag barnvakt åt lillebror sen ska jag bara byta om och kila iväg till solstudion igen, fast de är sofia som ska sola. hah. Sen ska jag leka med sofia hela dagen och ikväll så händer det nog grejer. hihi. Men bloggar mer sen, ska ta med mig kameran ut så bilder kommer. Ha en bra lördag :)  / sanna


Kommentarer
Postat av: rebbecka a

men nigggaah-kid! solar du 24/7 eller, & aldrig med mej, skärp dej. på måndag är det du+jag=solariumet

2010-03-06 @ 14:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0