vill inte vill inte vill inte, jag saknar dig. kan du förstå kära du ?

För de super dåliga uppdatering. Och förlåt igen för dåligare blir den. Alice var här igår, hade super kul! Skolan idag sög verkligen. Bara massa tårar hela dagen ungefär. Tur att man verkligen har världens bästa vänner som finns där, de är verkligen äkta ♥. Andra försvinner sakta ... :( usch vill inte tro att de är sant ens. aja. Nu har jag precis sminkat mig och klätt mig så snart blir mys. Hihi .
 
Uppdaterar senare maybe, Frida kommer hit senare ikväll eller ja inatt skulle jag väl tro. Snacka om att de ska pratas då! Sen imorgon blir de örebro hela dagen för att hämta mina glasögon och sen köpa saker på ikea sen umgås med moster ann1 och mia. Skor ska shoppas också! Men ha en bra fredag! :) / Sanna


Kommentarer
Postat av: hanna hautanen

fan va snygg kjol sanna! :) <3

2010-03-13 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0