nothing can stop these lonely tears from falling

Nu har jag sytt in två jeans, påbörjat att sy om en hel tröja, jag är nöjd. Hitta även en klänning till Frida längst in i garderoben när jag var där och rota. Nu ska jag krypa ner i soffan med mina syskon och vara barnvakt medans mamma handlar, sen fixa håret innan jag lägger mig (de förstörs inte när jag sover hihi). + att jag är fastande från klockan 22:00 ikväll till imorgon efter halv 9, ska in och ta olika allergi prover och nya hp prover. Vi hörs imorgon när jag kommit hem efter skolan! sweet dreams ♥

& emilia - mitt lilla guldhjärta, jag tänker på dig, du vet vart du har mig. jagälskardig!



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack du! Snäll du är! =) Bli med Erik hit nån gång, så tar vi en foto-promenad :)

2010-05-06 @ 20:35:05
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0