sjunde september tvåtusentio

Igår: skolan, tråkigast ever. Sen hem och klippte Mathias och färgade hans hår. Han blev som en ny människa, super läckert! Sen solade han jag och rebecka. Senare åkte jag runt med Linda och Mathias!
Idag: Skolan, dödstrött på bussen och sen när jag kom till skolan hade vi ögonbryn och frans färg så Sissi färgade mina fransar och jag hennes sen imorgon tar vi ögonbrynen! Och nu ligger jag i sängen och kollar på idol och ska snart sova. Upp halv 5 imorgon! Men sover hos pappa och marie imorgon sen på torsdag också kanske. Så jag kommer nog inte blogga så mycket på veckorna för de blir sena dagar känner jag. Bilder från skolan när vi hade handmassage förra veckan kommer upp i helgen! ♥
saknar min J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0