tolfte september tvåtusentio

Så mycket hinner jag med och blogga, inget alls.. Men kan berätta lite kort från skolan; Vi har fått färgat fransar och ögonbryn, lärt oss handmassage, lär oss om huden, vi har även permanentat och nu till veckan börjar vi klippa och ska även iväg på ett uppdrag och ta hand om en personal. Sen imorgon ska jag och sissi på hårmodellsuttagning, wish us luck! Sen har jag sovit hos pappa och marie också, trivs bra!
Helgen då; hällefors markanden, fredag var super kul fast kvällen slutade lite kaos menmen. Igår var nog faktiskt den tråkigaste dagen, inge folk ute, inge drag ingenting. Ett ord behövs  bara, hällefors. Fast jag var ju i örebro på dagen med mina två mammor, shoppade loss som bara den. Bilder på det kommer snart först kommer massa bilder från skolan, enjoy it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0