april, april.

April är en riktigt bra månad hittills för det har hänt och kommer hända massa spännande saker under de kommande veckorna. Och snön bara smälter mer och mer. Och jag blir bara sämre och sämre på att blogga.. (måste fixa så mobilbloggen lär sig att funka). Men vi tar en kort version av mitt liv sen senast.

Jag som skulle ta tag i det ena o det andra gick ju som de gick. Jag sov hos Antonia hela veckan, sov ända tills hon kom hem från skolan för jag var så slut. Men helvete så skönt det var och jag mår mycket bättre nu förutom att mina halsmandlar inte vill gå ner och jag snarkar bara mer och mer haha. Och vad har vi gjort? Städat, stökat ner lika snabbt, börjat laga mat åt oss varje dag osv. Och första april så blev jag faktiskt inte lurad en enda gång tror jag, men Veronica ringde sin mamma och sa att hon var i göteborg och färjan gick om två timmar, hon skulle dra för hon inte orkade med något längre och hennes stackars mamma blev jätte ledsen. Skapligt skämt! Dom slutade tidigt så jag, Antonia, Veronica, Varg, Isak, Syrran och Albin drog in till örebro, det blev kinamuren och shopping. Jag fick med mig ett par mossgröna jeans (TOTALT FÖRÄLSKAD) och lite smink. Sen stack vi tjejer iväg på party på kvällen, det var väl sådär, vi drog väl igång det mesta folket med huvud, axlar, knä och tå, nya party plågan enligt oss och när vi väl kom hem till Antonia sen på natten vart det sorligt men slutade i skrattanfall, chipskring och skumbad. Lördagen vaknade vi upp halv 4, det blev städning, tvätta sen gjorde vi (antonia och jag) oss iordning och drog in till Filipstad till Micke och festa, hur kul och mysigt som helst. Det sluta med att vi sov där, 4 stycken i sängen och två på golvet. På söndagen så passade jag och Antonia på att hälsa på Fina, Älva och Thomas när vi ändå var i stan. Så himla mysigt och se dom igen, har saknat dom så sjukt mycket. Och när Thomas fick reda på att jag skulle komma så skulle han ju såklart skämta lite med mig, så han la en typ två meters orm i toaletten så när jag skulle gå på toa så skrek jag rakt ut, fy i helvete vad rädd jag blev! Lyckad helg iallafall! Och sen saknades såklart våran lilla sjukling Emely jätte mycket ♥

Sen idag var det första dagen på praktiken på 1 och en halv vecka, det var så lungt och långtråkigt så jag somnade i lite mer än en timme.. haha! Slutade lite tidigare också så stack mammsi, Jonas och jag till Lindesberg för att besikta bilen och handla hem lite mat och sådär. Jag fick med mig två parfymer från Make och lite småsaker. När vi kom hem så åkte jag till Antonia direkt och där var Emely och Veronica också, så vi har busat lite ikväll, kollat på film med grabbarna och nu ligger Veronica och sussar sött brevid mig och dom andra flickorna tror jag är på rymmen. hoho!

Jag har även bilder från helgen, några få men jag ska slänga upp dom imorgon istället för att nu ska jag ta och krypa ner brevid Vonka. JUSTE! http://twosatellites.blogg.se är även uppdaterad igen för intresserade. Sovgott mina hjärtan, kärlek ♥

hahah kort verison blev lång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0