cause he can't hide my smile

Igår; Så kom Antonia till mitt jobb runt 10 och satt med mig och pratade ut lite för det var så himla lungt så det fanns ingenting att göra, sen klockan 12 så smet jag med henne upp till Hällefors och hade lite matte men efter halva lektionen gick vi iväg och köpte glass istället och tog oss en runda över hällefors affärer. När hon hade sin sista lektion gick jag hem till henne och grejade lite, sen kom veronica så då stack vi över till Robin och där var Isak, Albin, Johan, Johan, Emely och Jolla. Vi spelade kort och härjade lite. Lika underbart varje gång.

Idag; Har jag jobbat sen 8 imorse och allt har varit kaos idag, först funkade inte diskmaskinen så vi fick diska för hand, sen kom de någon och kolla på den och "lagade" den men den funkar knappt nu heller? Sen lysröret i ena drickkylen fick dampryck och bara blinkade, samtidigt som allt folk kom så kom även våra varor och telefonen gick i ett. haha jaja jag lever ju iallafall! Sen ett till minus med dagen är att Antonia åkte hem idag så nu ses vi inte förens efter lovet, sorligt ohja.. Så ikväll ska jag (förhoppningsvis) till Emely och säga hejdå till henne också, sen resten av folket. Gosh, alla bara försvinner. Tur att det bara är en vecka och inte två.

Nej ni, nu ska jag göra mig iordning sen ska jag ta och jobba lite till med saker hemma. Vi hörs sen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0