GODMORGON, mina fina. Hur mår ni? Jag mår ...

mms_img55354 (MMS)

GODMORGON, mina fina. Hur mår ni? Jag mår iallafall toppen, helt underbart. Hela min helg (förutom ett par timmar på jobbe) har jag spenderat med världens finaste vänner. Jag har haft så sjukt roligt, skrattat som aldrig förr. Det känns i magen, träningsvärk som bara den. Och igår så gick vi på en lekparksrunda, man kände sig som 5 år igen då livet bara var. Sen hade vi filmmys och samma sak väntar ikväll tror jag! Just nu sitter jag på jobbet och försöker att inte somna, finns ingenting att göra! Tror jag blir knäpp snart haha. & en stor kram till extra mamma desse för det imorse, jag älskar dig. Flum bild men whatever, det är sån jag är. Vi hörs av senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0