Gud vilken underbar och lång dag det varit...

mms_img34272 (MMS)

Gud vilken underbar och lång dag det varit idag. Och FAN vad jag älskar alla mina vänner, så jävlaaa guldvärda hela högen, ni gör mina dagar kan jag ju säga! Efter samtal hit och dit så ligger jag i sängen och ska läsa liti i boken innan jag somnar. Massa tända ljus också, love it! Imorgon är jag ledig så sticker iväg till Örebro en sväng, gött. Och vet ni? Jag fyller snart år, hihi!! Förlåt för alla mms inlägg men mammas dator har också fuckat ur så den funkar int o min jävla laddare kommer ju aldrig, får ringa till dom på måndag om den inte kommer imorgon! Hoppas ni haft en bra dag iallafall, sov gott! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0