Lilla jag är helt slut efter en heldag i Ö...

mms_img11840 (MMS)

Lilla jag är helt slut efter en heldag i Örebro. Underbar och sjukt rolig har de varit! Även jätte kul att träffa Albin och Robin igen, var ju trots allt 6 dagar sen sist.. Haha. Fick med mig massa fint hem idag iallafall som jag visar imorgon. Måste krångla o låna till mig mammas dator eftersom jag pajjat laddaren till min men en ny är på intåg. Påtal om mamma så precis när jag klev av bussen från Örebro satte jag mig i bilen med henne och Jonas och vi for mot Karlskoga för att hämta en sak mamma köpt, sen tittade vi in hos Jonas kompis också en sväng. När vi kom hem åt vi ost, kex, mackor med rörer på, jordgubbar och honungsmelon, mys! Nu ska jag försöka få lite sömn, riktigt lycklig kommer jag somna iallafall! Jonas katt på bilden förresten, ja man får int sola själv på studsmattan hah! Sov gott! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0