NU RÖSTAR NI, please.

Jag hade fått en sak på facebook och då ska man rösta på Lennie Kvarnström och jag tänkte försöka hjälpa till lite granna, så snälla söta rara, ni som inte röstat, gör det och jag lovar er att han är grym! 

lånade hans text om hur ni ska rösa så do it now!
"Tjenare, det vore hur snällt av er som helst, om ni ville rösta på mig i årets Metro On Stage!

Gå in på denna länk: http://onstage.metro.se/artist/3411

Sedan loggar ni in i högra hörnet, längst upp på sidan, det går hur bra som helst att logga in med er Facebook också.
Efter ni har loggat in, tryck på det gröna "Gillar hjärtat" i vänster spalt precis under profilbilden och namnet.

Lämna gärna en kommentar om det är så.

Hoppas ni röstar på mig, det vore jätteroligt. Tack för allt stöd ni har gett mig hitills, det får mig verkligen att vilja visa mer och mer av mitt material.

Sprid gärna vidare detta om ni vill, tack som faaan!
PUSS" / Lennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0