I hear your voice and I catch my breath

Ska strax krypa ner i sängen eftersom jag ska till örebro imorgon med sofia och stannar sedan tills på onsdag! Men tänkte först visa er vad jag har börjat med som min käraste Julia tipsade mig om då hon vet att jag verkligen hatar mitt korta hår. Recinolja (tror de stavas så) som finns på apoteket att köpa runt 40 kr ska man massera in i hårbotten och topparna, låta verka ungefär 20-40 minuter sen shampoonera håret två gånger sedan balsam/inpackning. Recinoljan är egentligen ett laxeringsmedel (hahaha!!) men de har reagerat på kvinnors hår så de växer ungefär 5 CM!!!! på två veckor. Värt att testa iallafall! Så här är en bild när jag hade använt de första gången så ska jag ta på torsdag igen och sen torsdagen efter de osv för att se om de är något resultat!
sov gott alla finisar ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Sanna! Berätta mer om det dära Recinoljan!! =) Messsa mig (har tappat mina nr)PUSS!

2011-12-28 @ 14:13:32
URL: http://saruupullan.blogg.se/
Postat av: Alice

Ska man ha i de där varje dag?:)

2011-12-28 @ 22:50:58
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0