27/1-2011

alla gånger jag berättat om smärtan i magen osv, igår vare fan förjävligt så åkte in till akuten ännu en gång typ 12 eller ngt. samma visa som vanligt men igår var jag så förbannad så att ställde på dom lite för jag orkar inte ha ont längre, nejmen vad får man för svar? "finns ingenting vi kan hjälpa dig med." nej för de finns ju inga fel, men jag måste få nå tabletter för smärtan? "testa alvedon och ipren" JAG HAR REDAN TESTAT GE MIG NGT ANNAT. "tyvärr de är de enda vi kan ge dig, du får stå ut" jo tack, jag skiter i praktik o skola och ligger hemma och spyr istället. JÄVLA IDIOTER, SVERIGES FUCKING SJUKVÅRD KAN DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0