birds.

Igår var jag snabbt in till Örebro med Morbror/bror och Daniel, fick med mig en uppdaterad telefon hem, skor och bh men ingen plattång så jag får vara utan ett tag till.... Sen hade jag tänkt och sovit tidigt igår men då fick jag sms av veronica där de stod att hon skulle komma upp hit och hon var pigg som fan så vi rensade min garderob sen drog vi ut på med promenad med Pierre! Sen fick jag äntligen sova men då kunde jag inte istället så låg och kika på andra avenyn tills jag somnade.
Idag vakna jag runt 12 och hoppa direkt in i en dusch och alla skorpor på tatueringen bara ramla bort så nu är den nästan färdig läkt, wihuu. Sen har jag hjälpt mammi med veden, kört ett antal överfulla kärror så nu mår min rygg som den förtjänar. Vi har även mailat lite lägenheter så nu väntar jag bara på svar. OCH SEN MÅSTE JAG BARA SÄGA ATT JAG HATAR VÄDRET UTE, FAN VILKEN SOM DE INTE ALLS ÄR. sug. Så nu ska jag fortsätta rensa mitt rum och göra en riktig storstädning, jobbigt men fan vad skönt när de väl är gjort. Hörs senare ♥
haha igår när jag prata med Veronica i telefon.
just nu, pigg och allert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0