happiness

Igår mötte jag upp hjärtat sen gick vi hit och kikade på en film men sen ringde Johanna och bad oss komma ner till henne ett tag. Vi gick dit vid 11 kanske, klockan 6 imorse var vi hemma igen.. Jaja, shit fuck, kul hade vi verkligen iallafall. Världens roligaste natt på länge. Och sen får vi inte glömma lyckan heller, den är obeskrivlig. Jag ska bli gudmor åt världens vackraste lilla bebis. Helt sinnessjuk vad lycklig jag blir!

Nu måste jag iallafall packa ner alla kamerasaker och sticka ner till Veronica och prata lite. En sak är så sjukt, vi träffas minst en gång om dagen och när vi inte är med varandra känns de som halva jag fattas även om jag har någon annan med mig. Hur fan ska jag klara av att gå i skolan i Örebro undrara jag ibland.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0