home sweet home.

Äntligen hemma. Och jag har haft en riktigt bra och rolig helg måste jag säga. I fredags när vi kom fram var Mats redan kanon och Glenn något åt det hållet också ungefär. Vi korkade upp nästan på direkten och satt och njöt a
v det fina vädret, sen dök Patric, Christer, Maria och Jonny upp också. Senare på kvällen så åkte vi allihop i Cadillacen till en sportbar, satt utanför och snacka lite sen fick jag och Veronica för oss att vi skulle gå och hämta lite killar, sagt och gjort vi gick fram till 4 killar, presentera oss och bjöd in dom till vårat gäng. Och jag som ska vara blyg?! haha. Vart bra kul iallafall, direkt när vi kom hem däckade både jag och Veronica på en gång.
Lördag; Vaknade kanske vid 12, frukost, in till stan och handla mat inför grillningen. Sen när vi kom hem igen drog vi direkt till Gokart banan där alla körde utan jag mamma och Veronica. Såg grymt kul ut! Måste testa någon gång. Efter gokarten drog vi ner till Siljan och badade och drack lite. Sjukt skönt de var i vattnet. Vi försökte även lära Veronica hur man simmar men de gick ju som de gick .. När vi hade badat klart drog hem till stugan och grillade, mummaa. Veronica och jag kom på att vi skulle spela kubb så de var hon och jag mot Patric, Jonas och Christer, dom vann och vi vart skit sura och gick därifrån, dåliga förlorare kanske? Sen satt vi och drack ett tag innan några fick iden att åka in till rättvik. Så vi hamnade i en rondell och kollade på gamla bilar, gud vad snygga en del är! Vid 12 ungefär åkte vi hemåt och då satt vi ute ett tag sen vid 4 inatt gick Patric jag och Veronica ner och badade i Siljan, sen direkt hem och däckade.
Jag har haft det sjukt bra i helgen iallafall och hoppas de blir fler helger där uppe. Trivdes som fisken i vattnet. Nu ska jag krypa ner i sängen framför Andra Avenyn och bara dö ett tag. Imorgon tar jag bussen till Nora och låter Anna fixa mitt hår, ses imorgon kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0