I wish I could touch you again I wish I could still call you a friend I'd give anything

Först o främst; tack för era kommentarer jag fått, några av dom värmde faktiskt!! En del var mest reklam menmen. Kul o se lite nya läsare i bloggen dessutom, hoppas ni stannar ♥


Glömt o sagt att igår ringde Martin mig och sa att han tyckte jag skulle komma in till Filipstad och Veronica ville även träffa Max så varför inte tänkte vi och fixa skjuts av Mats o Glennhead in. Wiie, vad underbart de var och se både Martin och Max igen. Vill redan tillbaka .. Innan vi drog dit iallafall så tog vi något glas vin ute på altanen och fota lite. Så bjuder på lite bilder här nedan!
Och idag så var vi ju till Ludvika, Mats tatuering var sjukt fin! Men jag fick varken ifyllning eller tatuering 2, han hade lite fullt upp. Jag och Veronica hann gå på stan en sväng iallafall, båda hade samma tankar - att köpa nå fint till våra mammor. Och så blev det. Mammi fick ett kort där de står på framsidan "om du tror att jag älskar dig så här mycket" sen öppnar man de så står det " så har du fel, jag älskar dig så här mycket mycket mer" (tror jag..) Sen fick hon ett halsband också, tur så blev hon super glad!
När vi kom hem så stack jag iallafall iväg till moster Annette en sväng, när jag kom hem igen så färgade jag håret och gjorde iordning pannacotta. Så nu är jag mörkhårig(are än vad jag trodde jag skulle bli...) men de solbleks ju hoppas jag. För på måndag sätter jag i löshåret och jag tror de är ljusare än de jag har nu. Whatever, bara att slänga i en mörkbrun färg annars. Hoho fan vad jag skriver. Nu ska jag krypa ner framför en film istället och fortsätta cpa mig och skratta åt Joel's alla konstiga saker han skriver, så grymt bra är han för er som inte vet dessutom! Sweet dreams my dear ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0