rubrik

Har nyss varit ute och gått med lilla ellinore i vagnen och Veronica och lilla syster Saga var även med. Vi gick förbi pappa Erik som har flyttat och checkade in hans nya lägenhet, den var faktiskt helt okej. Nu ska jag ta och städa iordning på mitt rum (måste vara en liten tomte som bor i min garderob som kastar ut alla kläder om natten) fixa lite med en av mina böcker och sen ska jag ta en riktigt lång dusch och en hemma kväll helt alone. Behövs! ♥
evigheter sen jag använde mina glasögon men jag har börjat känna hur migränanfallen kryper sig sakta fram ibland så lika bra att använda dom kanske.

Kommentarer
Postat av: räbäkka

Åhh vad avis jag blir!! JAg vill också ha glasögon :( så jäkla snyggt! Förstår inte hur alla som har glasögon kan ickeanvända dom :(

2011-07-25 @ 19:17:24
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0