vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven

Hejhopp i galopp.
Jag är hemma efter två jätte roliga dagar i kristinehamn. Var super fint på campingen även om den fortfarande var under utbyggnad eller hur man nu skriver. Vi har badat, grillat, spelat minigolf, hoppat hoppborg, fiskat och bara chillat. När vi fiskade så började de spöregna och arg som jag var eftersom jag inte fiskat på 4 år och jag skulle verkligen ha en fisk så jag stod där ute i spöregnet tills jag väl fick en och lyckan visades över hela anstiket, även om fisken bara var typ två decimeter haha.. Sen stannade vi till i Filipstad och sa hej till Therese, då stack lillasyster och jag till Erik's hjälpen som är en seconhand butik, ett par jeans som ska bli shorts och en brun väska. Bugar och bockar, jag är helnöjd!

Nu ligger jag i sängen med Veronica, vi ska kika på film och vänta tills Andra Avenyn säsong 1 är klar sen blire o nörda den. Och imorgon åker vi till ludvika för jag ska äntligen tatuera mig, GISSA OM JAG ÄR GLAD?! Sen har vi en plan till, på lördag ska vi på rolandz, wihu! Lucky girls. Hörs imorgon, puss ♥
resten av bilderna kommer imorgon, går knappt att ladda upp när man har serie på nedladdning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0