brighter than the sun

GISSA OM JAG VAR DÖD IMORSE?! fan kom ju knappt upp, tur var jonas hemma så han kunde väcka mig iaf.. När jag kom bort till Nheo (som jag var barnvakt åt) kollade vi på yogi bear eller vad filmen nu heter och käkade frukost sen packade vi väskan och drog till stranden i någon timme. Sjukt skönt! Blev några försök till att lära han simma, gick nästan där i slutet iallafall. När vi kom hem till han igen åt vi lite lunch, kollade på aladin och sune's jul. Sen kom Casper och Karro hem så då körde dom hem mig runt 4.

När jag kom hem kikade jag klart på filmen jag somnade till igår, the blind side och jag tjöt som en liten barnunge genom hela filmen. Sjukt underbar film! Sen pysslade jag ihop en liten bättre header iallafall och vågade färger var de väl i sommar? passar in iaf tycker jag, lite mer ovänt mot mina roser färger jag jämt har haha. Nu ska jag fixa lite för mammi skrev precis att hon var snart i grythyttan, skönt då slipper jag somna i tomt hus ikväll. hatar't ♥
bild tagen förra helgen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: fan va najs ! Vi får komma på någon dag att fixa det då :)

2011-07-01 @ 13:13:26
URL: http://bleeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0