remember all those times I swore I needed you? well, consider them lies because baby, here I am without you and I survived

igår; Åkte jag & Veronica till Antonia och Emely en sväng och vi träffade Isak ute. Vi satt och prata och tönta oss typ! Älskar att vara cp ibland haha.. Sen gick jag hem och la mig i sängen, kikade på one tree hill tills ögonen sved.
Idag; Hoppade över praktiken idag, pallade verkligen inte. Trots det himla fina vädret har jag legat i sängen och nördat klart one tree hill säsong 2. Sen har jag även känt mig som ett litet barn på julafton när mamma kom hem med ett paket från nelly.com. I'am a lucky girl! ♥ Tack mamma. Har även plockat reda lite på rummet och nu ska jag kika på film. Sov gott sen sötnosar ♥

Kommentarer
Postat av: a n n a

snyggt alltihop, gillar verkligen väskan!!

2011-05-18 @ 08:06:16
URL: http://aannaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0