sometimes things are so hard .. I'm happy for all the wonderful people who are around me, makes me stronger than I already was.

Okej då ska vi se, skäl till att jag inte bloggat ?
• Jag har haft en sån jävla kul helg med fint folk.
• Jag var något jag säkert inte vart på evigheter.
• Vädret har varit toppen.
• Jag har levt livet, bara varit.
Jag har tagit chanser.
• Jag glömde allt skit och var lycklig för en gångskull.
Typ så! Och jag hoppas att ni hade en lika fin helg som jag hade. Det förtjänar ni! Och tyvärr så glömde jag kameran hemma i helgen.. Sorry! En sak måste jag säga om helgen, jag badade badkar med kläderna på utan min egen vilja. Hur går det ihop? Crazy friends! Finns så mycket mer att skriva men vi kan ta det en annan gång. 

Idag har jag varit ledig från praktiken för chefen och Desse var till ullareeeed, inte lite avis. Iallafall så var mammi och jag till soc imorse. Det sög, allt suger just nu känns det som. Jag hatar att vara rädd. Det sjuka är att jag vet inte riktigt vad jag är rädd för. Rädd för att försöka göra som jag vill tror jag. Rädd för bilderna i mitt huvud som hela tiden spelas upp. Idag är det 5 dagar kvar tills lördag och på lördag är det 6 år sen bilolyckan och det sitter lixom fast klistrad där, varje ljud som jag hörde i smällen, varje ögonblick, bilder spelas upp hela tiden. Jag behöver bort härifrån så jag kan få börja om, börja om på MIN framtid. Inte sitta här i denna hålan och låta gamla äckliga minnen spelas upp vart man än går. Jag har iallafall tagit två steg framåt, ett kan jag berätta om. Och ett av stegen är att jag kom in på skolan i Göteborg fast har sökt om till en annan linje där (men skolan jag kom in på ligger fortfarande kvar) så nu är det bara att lilla JAG som inte fattar någonting tar tag i att leta boende. And it sucks att bara jag bryr mig och bara jag som hjälper mig själv. Visst jag har mina vänner men det är inte deras uppgift, det är mina föräldrar's. Dom ska hjälpa. Men jag antar att man kan inte kräva saker ur folk. Dom lever sitt och jag mitt liv. Thats how it is. Tror allt ligger jag i sängen med ett leende på läpparna (med tanke på hur jävla underbara en del människor är) och läser bloggar och kikar på one tree hill. Det ska jag nu fortsätta med! Ha en bra kväll mina läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0