welcome to my life

tjenixen mina vänner.
Förlåt för jag inte har uppdaterat under veckan så bra. Men finns ingen mening att jag ska uppdatera när jag har legat dag ut och dag in och kollat på one tree hill all day long, druckit kaffe, ätit alvedon och sovit. Iallafall så igår mådde jag bättre (ingen feber sen igår morse wihuuu!) så jag gjorde mig iordning och drog till Emely med Veronica! Vi var på Vårskriket på kulturskolan en sväng sen gick vi hem till Robin med Jolla och Varg och kikade på bögfilm, yes .. uew säg jag bara hah. Jag träffade även morbror och spenderade lite tid med han, saknad om något. Kvällen slutade med att jag o Veronica hamnade på fest med trevligt folk, lite katastrof som vanligt men allt löste sig, I think.
Imorse när jag kom hem så satt mamma och jag vid bordet och då säger hon har du hört den där låten "on the floor"? Så startade jag den på spotify och mamma bara JAA JUSTE DEN!! Jag sa bara ehm.. har lyssnat på den i typ 3, 4 veckor men de är bra att du hänger med mamma. haha så söt ibland alltså. Sen har jag bara legat i sängen och kikat på några oth avsnitt, så fucking grymt äre. Nu ska jag plocka in kläderna (som på något sätt drar sig självt ur garderoben och hamnar på golvet.. bara jag som har sånt problem?) sen tänkte jag ringa E och fråga om hon vill ses och ikväll kommer V hem från Örebro och då blir de bus med flickorna. Like a lot. Speciellt en dag som denna.
Sen kan jag ju säga att som ni ser så har jag inte vart så positiv på sistone med de är som jag sa, bilderna från olyckan sitter i huvudet och det gör ont i hjärtat, speciellt idag. För exakt sex år sen låg jag nu på lasarettet och väntade på att få hjälp och att få vara i min mammas famn. En olycka och massa förändringar i livet, thats how life is I guess?
ses senare ♥
1 dag kvar
en vecka tills jag återigen fyller en meningslös ålder, 17. lite större tjej iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mage :D <33

2011-05-14 @ 15:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0