111111

Har haft en helt underbart bra dag i skolan idag. Vi fixade inför öppet hus imorgon och det är så fint nu i klassrummet + stylistsalen så de finns inte. Taggad tills imorgon faktiskt. Efter skolan följde Linnea E med mig hem och vi gjorde mat och pyssla lite innan hon stack iväg och jag fixade mig och stack iväg med Julia och Linnea dumle på kulturnatten, har varit grymt trevligt hittills iallafall. Dom stack iväg och åt mat med några så jag passade på att sticka hem och greja lite så länge innan vi sticker tillbaka. Därför kommer jag inte uppdatera mer förens imorgon då även nya kategorin kommer komma igång. Ha en bra kväll alla fina ♥
skulle ha slängt upp bilder från idag med min dator samarbetar inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0