10 oktober.

Dricker te, lyssnar på Melissa Horn som spelas ur högtalarna. Hennes låtar är så himla fina.
Jag tänkte nämligen tala om att jag har fått igång på internet, eller ja pappa har fixat allt. Har hans lilla dator nu eftersom min börjar packa ihop sen vi formatera om den förra veckan. Pappa är duktig så det där fixar han. I helgen har jag pluggat ifatt sen jag har varit sjuk. Det är lite konstigt att skriva eller säga att man ska sätta sig och plugga för jag har verkligen inte pluggat ordengligt förens jag gick i nian. Alltså ungefär två år sen jag pluggade sist. Men nu är jag duktig, kämpar verkligen för dehär. Jag älskar linjen, klassen och allt så detta klarar jag. Jag stack även ut en sväng i lördags. Träffade på mina fina killkompisar Pierre och Patrik, ren glädje att få krama om dom igen. Jag tillbringade även min lördags eftermiddag tillsammans med en gammal vän, Nicklas. Det var underbart.
Och igår när jag satt på mammas vardagsrums golv, läste bloggar och lyssnade på musik osv så fick jag en förfrågan om att kanske vara med i en fotosession, hon ville först ha bilder på mig i jeans, baslinne och klackskor innan hon valde ut vem hon vill ha med. Så det har jag fixat med idag när jag har legat hemma i feber (igen), vill verkligen ha den 14:e november nu så jag får ta och operera bort dom där jävlarna som gör mig sjuk. Håller även tummarna hårt och hoppas hon väljer ut mig. Jag vill ingenting hellre än att vara med, det vore så sjukt kul! Nu ska jag krypa ner i en pyjamas, vira en filt runt mig, tända ljus, göra en kopp te och sen sätta mig och skriva en roman om mig själv och mitt liv hittills. Ganska roligt om jag själv får säga det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0