14 oktober

och ett stort grattis min lillasyster Tindra som idag fyller hela 6 år och ett ännu större grattis till Sajsi som fyller 18 idag!
Själv vaknade jag halv 9 och hade kurator tid 9 så ni kan ju tänka er hur jag flög upp ur sängen då. haha! Efter jag hade varit hos henne så hade vi Jenny och praktisklektion, gick igenom ögonen osv först sen sminkade vi, Amanda sminkade mig och hon var enormt duktig. Blev riktigt nöjd faktiskt så hon åkte på att fixa mig imorgon innan gymnasiefesten. När vi hade slutat skolan stack hon, jag och Nanette ut på stan och jagade kläder i lite sista minuten tills imorgon, och gud vilket fint kap jag gjorde måste jag säga. Bilder får ni på söndag för har en fullplanerad idag imorgon så! Nu ligger jag redan i sängen och kikar på idol. Ska fixa mina naglar och noppra bryn. Ha en bra helg mina fina ♥
1. Anna som sminkar Linnea. 2. Snyggnanette! 3&4. Amanda som sminkar mig. 5. Där ser ni sminkningen lite iallafall. 6. haha sötaste sara som tittade fram i alla hörn. 7. linnea och nanette läser om ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0