I close my eyes and imagine I’m home

Börjar sakna mamma extra mycket nu eftersom jag vet att jag inte kommer se henne till helgen och bara KANSKE till veckan om hon och jonas skulle in något. I vilket fall som helst så sitter jag här och ska snart springa ner på stan och möta upp först Sofia och prata lite sen ska jag träffa Rebecka - gofika och planering av helgen. Vi ska nämnligen skapa massa nya fina minnen då. Försov mig även imorse till skolan, så missade klassrådet så kom till andra lektionen och trodde vi hade helt vanlig dag. Det hade vi ju inte men sjukt soft dag och bara rolig lektion, vi fick lära oss (som jag redan kunde sen frisörlinjen) inpackning i håret. Jag gjorde på Sara och Jennifer assisterade mig, sjukt fint och lent hår hon fick!! Och jag fick extremt lena och mjuka händer. Efter den lektionen slutade vi så då stack jag hem direkt och lagade mat och åt eftersom jag inte fick i min någon vidare frukost imorse. Förresten, det är så sjukt fint väder ute, så himla skönt även om det är lite kyligt. Ikväll beroende på när jag kommer hem så ska jag ha en ta-hand-om-mig-själv kväll tror jag. Kan behövas att fixa naglar, ögonbryn och sen ska jag skriva en massa texter. Så ha en bra dag så hörs vi senare ♥
solen är nog det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0