tjugoförsta oktober tvåtusenelva.

Idag fyller lillasyster saga hela 11 år. Stort grattis snuttan! Och själv blir jag 17 år och 5 månader, bara 7 månader kvar nu då, tiden går snabbt!

Nu ska jag försöka vakna till efter en hemsk natt men en riktigt äcklig dröm. Drömde att jag blev jagad och sedan ramla jag och blev dragen i bland buskar och blev våldtagen och det kändes så verkligt så jag var helt förstörd när jag vakna med panik inatt och hade ju inte lite svårt att somna om sen. Efter jag gjort mig iordning ska jag iallafall ta med mammas kamera på en promenad, känns som jag måste göra en lite höstigare design och då behövs lite nya kort. Sedan i eftermiddag ska jag ner till pappa erik och fira saga, efter det ska jag nog bara ta de lungt, men de märks de också. Ha en bra dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0