sista september

och här sitter jag i bara byxor och bh för det är så varmt, stressat igenom denna morgon. Vaknade av att mamma ringde mig imorse, hade ju bara försovit mig ungefär en timme. Gick inte upp direkt utan ligger kvar en kvart och halvsover innan jag inser att klockan verkligen var för mycket. Stressar på med kläder smink, slänger i mig frukosten och ska ta ner jackan innan jag springer till skolan. Men då är det klart att en väska ramlar ner och slår till mig rakt över läppen, svullnar upp, fint, drar på mig jackan springer till skolan iallafall i hopp om att komma i tid. Och de gör jag men då sitter Linnea E där och undrar vad jag gör i skolan för jag hade ju inte matten nu på morgnen utan sovmorgon. KUL, detta är verkligen min morgon  tänkte jag och gick hem igen. Så nu ska jag ta vara på denna tid och packa klart och städa, skriva lite osv. Hoppas iallafall eran morgon var bättre än min, vi hörs ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0